Hej! Obecnie wprowadzamy zmiany na stronie traderline.pl które mogą powodować nieprawidłowe działanie strony. Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia napisz na biuro@traderline.pl

Kategorie:



Informacje

Aktualności
28.12.2022

EURO BASKET - ergonomiczny i nieprzeciętnie solidny koszyk sklepowy,

Nowoczesny design i wygoda użytkowania spotkały się w naszym nowym produkcie - EURO BASKET

Wnętrze sklepowe pobudzające do zakupów

Prawidłowo zaprojektowane wyposażenie sklepowe to koncept ramowy i detale. Każdy najmniejszy detal musi być przemyślany ze swojej strony użytkowej, jako że funkcjonalność jest fundamentem dobrze zaprojektowanego sklepu. Lecz sama ergonomiczność przestrzeni nie jest już wystarczająca. Każdy z tych elementów musi pracować na rzecz image'u przedsiębiorstwa, tworzyć rozpoznawalny styl który będzie kojarzony z daną marką.

Można wyróżnić kilka dominujących ostatnio trendów, przy czym każdy styl, tworząc właściwy klimat, przemawia do konkretnej docelowej grupy klientów. Oczywiście uzależnione jest to od oferty lokalu- inaczej powinien wyglądać sklep z garniturami z wyższej półki, inaczej sklep z zabawkami. W pierwszym przypadku najczęściej klientami są mężczyźni ceniący sobie elegancję oraz wysoką jakość. W drugim przypadku, chociaż to rodzice płacą za oferowane tu produkty, wskazany jest klimat bajkowej beztroski, gdyż takie dzieciństwo klienci zazwyczaj chcą zapewnić swoim pociechom. Gdy już sprecyzujemy odbiorców danej przestrzeni, oraz ich oczekiwania, łatwiej będzie podążyć za jednym z dominujących stylów. Pomimo ich różnorodności, można wyróżnić kilka najczęściej spotykanych, a jednocześnie sprawdzonych już wzorców.

Wnętrze klasyczne

Wnętrza takie powinny wywoływać skojarzenia paryskiego szyku, czy też solidności angielskiej. Skierowana do zamożniejszych osób, często o konserwatywnym guście oraz wysokich wymaganiach jeżeli chodzi o jakość. Dominują tu meble tradycyjne, pokryte fornirem drewnianym, mogą być stylizowane, lecz zawsze z umiarem. Elementy szklane i metalowe również znajdą tu swoje miejsce. Należy stawiać na jakość a nie na ilość. Tłem może być kamień, tapeta o szlachetnym wzorze, naturalne barwy.



Nie wiesz jak powinien wyglądać twój sklep?
Potrzebujesz wsparcia architekta przy budowie sklepu?


          Przy produkcji mebli sklepowych bierzemy pod uwagę nie tylko ergonomię mebli ale też styl wykonania. Potrafimy je umiejętnie łączy, ale najważniejsze jest to żeby klient w Państwa sklepie czuł atmosferę sprzyjającą zakupom.


Zadzwoń do nas.
Chętnie porozmawiamy o budowie Twojego sklepu.



Wnętrza rustykalne

Wersją bogatszą w elementy zdobnicze, przytulniejszą, lecz jednocześnie mniej ekskluzywną, jest styl rustykalny. Skierowany częściej do kobiet lubiących domowy klimat i urok wiejskich rezydencji. Pasuje do miejsca w którym chcemy nawiązać do natury i tradycji, a często również romantyczności. Podstawą są stylizowane meble, często zdobione i postarzane.

Minimalizm

Przeciwieństwem stylu rustykalnego jest minimalizm- nowoczesny styl wieku techniki, prostoty i czystości formy. Często wykorzystywany w lokalach oferujących sprzęt elektroniczny, jak również przez branże odzieżowe którym zależy na nowoczesnym, miejski wizerunku. Znakiem rozpoznawczym są geometryczne czy też futurystyczne meble o gładkich frontach polerowanych na wysoki połysk.

Glamour

Glamour jest stylem eklektycznym, łączącym klasykę z nowoczesnością. Wspólnym mianownikiem jest tu błysk, bogactwo i ekskluzywność. Do frontów meblowych często wykorzystywany jest MDF lakierowany na wysoki połysk, lecz w przeciwieństwie do minimalizmu, glamour nie boi się fikuśnych form i zdobień. Tłem są dekoracyjne wzory występujące na tapetach, tkaninach, czy też jako motyw piaskowany na szkle. Dodatkiem może być kryształowy żyrandol, stylizowana rama lustra, powierzchnie z kamienia czy lakierowane szkło. Jak łatwo się domyślić, styl ten dominuje w ekskluzywnych butikach przeznaczonych dla eleganckich kobiet nie stroniących od luksusu.

Pop-art

Wnętrza te powinny kojarzyć się z młodością i energią, a znakiem rozpoznawczym są żywe kolory oraz zabawa motywami zaczerpniętymi z kultury masowej. Meble mogą mieć geometryczne jak również płynne formy, kolory frontów zazwyczaj są krzykliwe i wyraźne, często dobrane na zasadzie kontrastu. Styl ten najlepiej sprawdza się we wnętrzach lokali z oferta przeznaczoną dla młodzieży.

Charakterystyka lokalu powinna trafiać do właściwych klientów

Powyższy, krótki opis nie jest pełną analizą architektury wnętrz lokali handlowych, a jedynie skróconym przewodnikiem poprzez obecne na rynku trendy. W zasadzie możliwości aranżacji jest nieskończenie wiele, ponieważ każdy lokal ma inne wymagania i warunki. Ważne jest aby potrafić sprecyzować wymagania, oraz utrzymać konsekwencję w tworzeniu charakterystycznej i rozpoznawalnej marki. Powinna ona nie tylko zapadać w pamięć, lecz również wywoływać właściwe skojarzenia trafiające do właściwych klientów. Słowa kluczowe to funkcjonalność, jakość oraz oryginalność rozwiązań.

 

 

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz:
T: +48 85 674 30 02 | E: biuro@traderline.pl


Opinie Google