Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Kategorie:
Ekspozycja to słowo-klucz jeśli chodzi o urządzanie sklepu odzieżowego. To ona przyciąga klienta, wywołuje w nim zainteresowanie, zachęca do kupna. Składa się na nią kilka elementów.
Od początku naszej działalności skupiamy się na wyposażeniu sklepów, budowaniu stoisk sklepowych i systemów ekspozycji towarów. Meble naszej produkcji spełniają wysokie standardy materiałowe, funkcjonalne i estetyczne. W produkcji bazujemy na sprawdzonych materiałach, choć lubimy nietypowe, ciekawe rozwiązania. Posiadamy wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty materiałowe (wymagane szczególnie przez centra handlowe), a kompetentny zespół ludzi z dużym doświadczeniem chętnie wesprze Państwa w działaniach przy budowie sklepu.
Po pierwsze dobrze zaprojektowane i umiejscowione meble sklepowe: stojaki odzieżowe, półki sklepowe. Ich styl powinien być dopasowany do prezentowanego towaru, zależnie od charakteru danej marki: minimalistyczny, klasyczny, rustykalny. Laminaty i forniry mogą, zależnie od naszych potrzeb, wprowadzać ciepłą, domową atmosferę, bądź olśniewać nowoczesnością. Dlatego niezwykle ważnym jest materiał, z którego zbudowane jest wyposażenie sklepowe. Jeśli chodzi o układ mebli, droga klienta przez sklep powinna wić się między produktami. Takie ustawienie zapewnia ogląd wszystkich produktów, a więc zwiększa szanse ich kupna.
Zdjęcie przedstawia jedną z naszych realizacji wykonaną w 2013r. w warszawskim Centrum Handlowym Blue City. Przedmiotem realizacji był sklep marki odzieżowej o powierzchni 170 m2 wykonany na zlecenie firmy projektowo-architektonicznej.
Zakres naszej pracy obejmował:
- opracowanie projektów wykonawczych,
- wykonawstwo mebli,
- transport i instalacja mebli wraz z oświetleniem w lokalu inwestora.
Po drugie, szczególną uwagę należy poświęcić witrynie sklepowej. Liczy się tutaj pomysłowość, dlatego coraz częściej oprócz tradycyjnych manekinów pojawiają się w nich elementy umeblowania, czy konstrukcje niemal scenograficzne. Witryna stanowi swego rodzaju zapowiedź tego, co klient znajdzie w środku, nie zapominajmy więc o elementach wspólnych: łączącej kolorystyce, formach.
Korzystną ekspozycję tworzy również światło. To ono kieruje nasz wzrok na towar, i kształtuje w dużej mierze przestrzeń sklepu. Podwójną funkcję spełniają tutaj lustra, które służą zarówno klientowi jak i optycznemu powiększaniu przestrzeni. Oświetlenie spełnia także szczególną rolę w przymierzalniach. Odpowiednio zamontowane lustra umożliwiają ogląd sylwetki ze wszystkich stron, co jest często ważne przy zakupie tego typu produktów. Przymierzalnia jest miejscem, któremu powinniśmy poświęcić szczególną uwagę, gdyż w niej następuje moment bezpośredniego sprawdzenia produktu. Ważna jest ergonomiczna organizacja przestrzeni i zapewnienie intymności. Kabiny nie mogą być zbyt ciasne, powinny zawierać wieszaki i siedzisko. Klient musi czuć się komfortowo. Akcentem, który działa na plus są wygodne miejsca do siedzenia dla oczekujących przy przebieralni.
Pamiętając o tych elementach, możemy zabierać się do urządzania wyjątkowego sklepu odzieżowego.
T: +48 85 674 30 02 | E: biuro@traderline.pl
Egger:
Kronopol - Swiss Krono:
Kronospan:
Pfleiderer:
Arpa: