Kategorie:



Informacje

Aktualności
19.12.2017

Slatwall - półka owalna z listwą cenową

Owalny kształt półki doskonale sprawdza się jako ekspozycji obuwia męskiego, damskiego oraz sportowego.

ABC aranżacji lokalu handlowego

Dobrze zaprojektowane wnętrze lokalu handlowego przestaje być luksusem, a staje się standardem. Obecnie jest elementem, którego żaden odpowiedzialny przedsiębiorca nie może pominąć. Kapitalizm oswoił nas już z bogactwem produktów konkurujących ze sobą ceną oraz jakością, teraz do gry w której stawką jest zdobycie klienta, wkracza architektura wnętrz. Klienci szybko przyzwyczajają się do coraz wyższej estetyki przestrzeni i z chwilą gdy zakupy stają się pełnoprawną formą spędzania wolnego czasu, ładne otoczenie jest nie tylko cenione, ale wręcz wymagane. Lokal handlowy jest wizytówką przedsiębiorstwa, jak każda wizytówka musi skumulować wszystkie najlepsze cechy z jakimi chcielibyśmy by się ono kojarzyło. Zazwyczaj jest to wysoka jakość, estetyka oraz niepowtarzalny styl. Powinien on być widoczny nie tylko w produktach tu oferowanych, lecz również w całym jego otoczeniu- czy to w materiałach użytych na ścianach i podłodze, w kolorystyce, czy też meblach sklepowych.


Szukasz wykonawcy, który podejmie się realizacji w pełnym zakresie?


          Naszym celem jest nie tylko produkcja mebli, ale kompleksowe wsparcie Inwestora w całym procesie budowy sklepu. Powierzając realizację naszej firmie, wspólnie wypracujemy koncept, dokonamy inwentaryzacji obiektu, wykonamy wizualizację i projekty wykonawcze. Wyprodukujemy meble, zabudowy, dostarczymy i zainstalujemy. Sporządzimy kompletną dokumentację techniczną wraz z atestami i aprobatami technicznymi materiałów wykorzystanych przy produkcji. Zapewnimy wsparcie przy odbiorach technicznych.

Zapraszamy do kontaktu.
Nasze sprawne działania będą wsparciem Państwa inwestycji.



Projekt

Pierwszym krokiem do stworzenia odpowiedniego wnętrza lokalu, jest znalezienie specjalistów którzy potrafią zwizualizować założenia przedsiębiorcy. Coraz lepiej wykwalifikowane biura projektowe jak i producenci wyposażenia sklepowego zadbają o to, by wnętrze spełniło zarówno funkcjonalne jak i reprezentacyjne wymagania. Obecnie standardem przy zamówieniu projektu, jest otrzymanie jednej, czy też kilku wersji wizualizacji ukazujących koncepcję przestrzeni. Poprzez swoją czytelność umożliwiają one weryfikację projektu, w razie potrzeby mogą stanowić również element reklamy wabiący przyszłych klientów. Drugą częścią projektu są rysunki techniczne niezbędne dla wykonawców. W przypadku producentów mebli sklepowych bywa że projektant i wykonawca działają w ramach jednej firmy co usprawnia współpracę. Zdarza się jednak, że są to niepowiązane ze sobą podmioty gospodarcze i w tym momencie istotna jest precyzja i profesjonalizm obydwu jednostek.projekt_sklepu

Układ funkcjonalny

Zaprojektowanie wnętrza, wbrew pozorom, nie jest zajęciem prostym i szybkim. Bazą jest układ funkcjonalny przestrzeni. Elementami które należy wziąć pod uwagę jest czytelność, sprawność komunikacyjna oraz intuicyjność rozwiązań, które pozostaną czytelne dla osób przychodzących do danego miejsca po raz pierwszy. Ponadto, część ekspozycyjna oraz kasy muszą wzajemnie się uzupełniać w danej kompozycji. Należy pamiętać że pracownik o którego się dba, jest lepszym pracownikiem, więc warto mu zapewnić wygodne i estetyczne pomieszczenie socjalne. Ostatnim elementem lokalu handlowego jest mniejszy czy większy magazyn znajdujący się na zapleczu.

Wyposażenie sklepowe

Kolejnym krokiem jest przemyślenie i zaprojektowanie systemu mebli sklepowych- wykrojonych na miarę zarówno lokalu, jak i produktów tu sprzedawanych. Ważna jest zarówno precyzja, jak i wtopienie się w pożądany przez inwestora styl, wymagany do wykreowania właściwego klimatu. Bogactwo oferty producentów wyposażenia sklepowego, umożliwia dobranie ergonomicznych rozwiązań do każdego produktu, od półek, wieszaków, gablot i boksów, po nowocześniejsze rozwiązania np. systemów Space Wall. Ekspozycyjne meble sklepowe są jednym z najważniejszych elementów kreujących przestrzeń, stanowią rdzeń jego wyposażenia. Dlatego warto jest zainwestować pieniądze w wyposażenie o wysokiej jakości, estetyce wykonania i wytrzymałości.

Oświetlenie

Kolejnym elementem funkcjonalnym jest oświetlenie. Oświetlenie można podzielić na ogólne i akcentujące. Pierwsze daje orientacje w przestrzeni, zapewnia komfort klientom oraz pracownikom, ułatwia komunikację oraz zwiększa widoczność przy stanowisku pracy. Przy doborze oświetlenia należy zwrócić uwagę na wskaźnik oddawania barw- im wyższy, tym kolor jest bliższy rzeczywistej barwie. Jest to kwestia szczególnie ważna w sklepach odzieżowych oraz spożywczych. Najczęściej do oświetlenia ogólnego wykorzystywane są żarówki halogenowe, świetlówki czy też lampy meta-halogenowe.

Światło akcentujące ma za zadanie podkreślać walory produktów, przykuwać uwagę klientów. Aby wyróżnić produkty z tła, należy stosować światło o wyższym natężeniu niż przy oświetleniu ogólnym. Służą do tego zarówno reflektorki halogenowe, świetlówki jak i diody LED które swym bogactwem barw oraz zastosowań coraz częściej przekonują do ich stosowania. Coraz popularniejszym rozwiązaniem jest mocowanie oświetlenia wewnątrz mebli, dzięki czemu gablota może właściwie spełnić swą funkcję ekspozycyjną.
sklep_obuwniczy_meble

Zdjęcie przedstawia jedną z naszych realizacji wykonaną w 2016r. w Białymstoku na zlecenie firmy Mój Styl. Firmy specjalizującej się w sprzedaży wysokiej jakości, polskiego, eleganckiego obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego. Przedmiotem realizacji było wykonanie stanowiska obsługi klienta, zabudów przyściennych i standów wolnostojących.

To nasza kompleksowa realizacja, w której zakresem było:
- inwentaryzacja obiektu,
- opracowanie koncepcji,
- przygotowanie projektu wraz z wizualizacją,
- produkcja mebli i zabudów,
- dostawa i instalacja.

W realizacji zostały wykorzystane systemy ekspozycyjne SOTI-LINE i SLATWALL.



Więcej informacji nt. tej realizacji znajdziecie Państwo w miesięczniku "Świat Butów" (wydawnictwo Unit).
Zapraszamy do lektury.

 

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz:
T: +48 85 674 30 02 | E: biuro@traderline.pl